NALAGANJE

Vnesite besedilo za iskanje

4 primeri dobro oblikovanih komercialnih prostorov

4 primeri dobro oblikovanih komercialnih prostorov

Deli

Da bi trgovine pritegnile kupce in izstopale med konkurenti, potrošniška družba posveča veliko pozornosti oblikovanju njihovih prostorov. Poudarek je na privlačnih interierjih, ki poosebljajo blagovno znamko in poudarijo prodajni program. Za ta namen oblikovalci upoštevajo širok nabor marketinških in psiholoških znanj, ki učinkovito pritegnejo ciljno publiko.

Razstavni prostor Slamp

Milanski Duomo je med 6. in 12. junijem gostil znameniti teden oblikovanja, na katerem je znamka Slamp razstavila nekaj svojih najbolj ikoničnih izdelkov. Njihov razstavni prostor je bil zasnovan tako, da je obiskovalcu predstavil zgodbo o zgodovinskem vplivu blagovne znamke in osvetlil priljubljene dizajne, kot sta svetilki Aria in Avia Zahe Hadid, arhitekturni mojstrovini, sestavljeni iz 50 listov prosojne črne plastike. Prostor je združeval simetrične oblike z asimetričnimi, vzpostavil enakomerno barvno kuliso živahnim razstavljenim predmetom ter se poigral s hladno-toplimi kontrasti.

Koktejl bar Civico

Arhitekt-oblikovalec Gae Avitabile iz Campanie je ustvaril minimalističen in evokativen dizajn, kjer se notranje in zunanje združita v poetični poklon vzdušju obmorskih mest. Za koktejl bar Civico 29 je zasnoval premišljeno zgrajeno zgodbo interierja, ki nežno posega v okoliško krajino. Tamkajšnje snovi, teksture, barve in zvoki so pravzaprav bistveni členi projekta – reproducirani z uporabo ozkega nabora preprostih materialov, posebej izbrani s spoštovanjem do mesta in njegove izgubljenosti. Ključna beseda je preprostost.

Restavracija Santomate

Restavracija, ki jo je zasnovala mehiška arhitektka Daniela Bucio Sistos, pripoveduje skromno zgodbo o mojstrstvu in naravni lepoti. Nahaja se v mehiškem mestu Morelia, izvirna gradnja pa sega v sredino 19. stoletja in vključuje predelave iz 90. let. Sestavljajo jo tri različne nepremičnine na 870 kvadratnih metrih, ki jih je arhitekturni studio prostorsko in vizualno povezal v prijetno celoto. Kot glavni navdih je arhitektka izbrala glazirano keramiko, tradicionalni element tamkajšnjih obrtnikov.

Trgovina Bela jama

Biro 123 Architects je zasnoval futurističen trgovinski prostor v Pekingu. Nahaja se v prvem nadstropju stavbe, obkrožene z nebotičniki. Ni le trgovski, temveč tudi galerijski prostor s poudarkom na oblačilih, dizajnerskih kosih pohištva ter slikarskih delih. Funkcionalna, prilagodljiva zasnova interierja ustvarja izvrstno kuliso razstavljenim kosom, futuristična VIP soba pa nudi zasebno nakupovalno izkušnjo izbranim strankam. Obstoječa, v celoti steklena fasada, je bila oplemenitena z obsežnim 1,5 m globokim razstavnim prostorom, ki privablja mimoidoče.

Oznake:

Morda vam bo prav tako všeč