NALAGANJE

Vnesite besedilo za iskanje

Buster + Punch s prav posebno digitalno izkušnjo

Buster + Punch s prav posebno digitalno izkušnjo

Deli

Oblikovalsko podjetje z izdelki za dom osvaja potrošnike z novo, poglobljeno digitalno mestno hišo – večkanalno kampanjo, ki vključuje ljudi iz resničnega življenja, vključno z reperji, plesalci in vplivneži na družbenih omrežjih.

Po pandemiji je oblikovalska industrija opazila povečano povpraševanje po več-kanalni prodaji, saj potrošniki hrepenijo po novih, hitrih in gladko delujočih maloprodajnih izkušnjah.

Vodilna na tem področju je britanska oblikovalska znamka Buster + Punch, katere zadnja kampanja je osredotočena na krepitev elementov fizičnega, človeškega in digitalnega oblikovanja. Ustanovitelj in kreativni direktor, Massimo Buster Minale, jo je opisal kot »animirano hišo za lutke na robotskih nogah«, v notranjosti pa lahko pričakujete brezhibno nakupovalno izkušnjo, v kateri živijo osebe iz vsakdanjega življenja. Stilizirana mestna hiša, ki izžareva industrijski slog v duhu Buster + Punch, z izrazito ostro estetiko usmerja vplive subkulture znamke v resničnost. V vsaki sobi se srečamo z ustvarjalnimi posamezniki, katerih nastopi, energija in osebne zgodbe postavljajo temelje te inovativne izkušnje.

»V dobi, ko blagovne znamke za notranjo opremo še vedno živijo od dvodimenzionalnega posnetka izdelka na sivi podlagi, so posnetki House of Buster + Punch z živimi barvami, gibanjem in utripajočim zvočnim posnetkom osvežujoči za čute,« pravi Minale. .

“The House of Buster + Punch je drzen, energičen koncept, ki zajema izvirno glasbo, film, animacijo in popkulturne reference, da bi gledalca potegnil v poglobljeno digitalno izkušnjo, kjer je mogoče celotno sobo kupiti z enim klikom,” nadaljuje.

Koncept se bo v prihodnosti razvil še v resnično izkušnjo v fizični hiši Buster + Punch v Londonu.

Oznake:

Morda vam bo prav tako všeč