Legenda se je vrnila. Prvi novi Ford Capri je po skoraj štirih desetletjih ponovno zapeljal na naše ulice in začel novo poglavje v zgodovini kultne klasike. Capri, ki je bil prvič predstavljen leta 1969, da bi kupcem v Evropi ponudil cenovno dostopen slog in zmogljivost športnega kupeja, je do konca proizvodnje leta 1986 že postal avtomobilska ikona. V vsem tem času so jih izdelali več kot 1,8 milijona.
Pri Fordu optimistični glede napovedi prodaje novega Caprija
Pri Fordu so novo različico Capri-ja prepričani, da bi ime in oblikovna zasnova na nek način pripomogli k večji prepoznavnosti in nenazadnje k prodajni uspešnosti. Pa vendar so pri slovenskemu Fordu precej realni, kar se tiče prodajnih načrtov, zato ti napovedujejo od 5 do 10 prodanih primerkov na mesec oziroma zadovoljni bodo, če bodo ob koncu leta zabeležili vsaj 50 prodanih Caprijev.
Kupejevski SUV je tako kot njegov brat Explorer izdelan na znani namenski MEB platformi za električna vozila, ki so jo razvili in jo Fordovcem posodili pri koncernu Volkswagen. Pri Fordu so zavihali rokave in sami poskrbeli za obliko, ki oblikovno odstopa od brata Explorerja, obenem pa je ta za 16 centimetrov daljši in v dolžino meri 4,63 metra. Razlika v dolžini je posledica daljšega zadnjega previsa pri Capriju, saj imata oba modela enako medosno razdaljo (2767 mm). Štiri LED luči spredaj so posvetilo slavni preteklosti, prav tako maska, ki so jo nekoč označili za pasjo kost. Ime modela je vtisnjeno v odbijač. Zadnje luči so prav tako narejene s spominom na original, enako črna pleksi plastika med njimi, ki nosi ime Capri in tretjo zavorno luč.
Kupejevska oblika nagovarja nove generacije
Novi popolnoma električni Capri bo zdaj v po vsej Evropi nagovarjal nove generacije, saj proizvodnja poteka v Fordovi novi tovarni prihodnosti – centru za električna vozila v Kölnu.
Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketinga pri Summit motors Ljubljana, pravi: »Ne le, da se legenda vrača: legendo danes ustvarjamo na novo! Ime Capri zaneti iskro v očeh in nariše nasmeh na obraz avtomobilskih poznavalcev. Novi model Capri, ki zdaj vsebuje povsem drugačen koncept avtomobila, bo ustvaril to legendarno ime povsem na novo. Nekaj oblikovalskih linij, ki spominjajo na Capri iz začetka 70-ih let je vgrajenih v novo arhitekturo najmodernejšega in najnaprednejšega, kar lahko avtomobilizem ponudi. Atraktivnost samozavestnega športno-coupejevskega dizajna pa prevzame vsakega, ki jim ime Capri doslej ni bilo poznano. Prezenca tega športnega avtomobila je impresivna in odlično uteleša vozne zmogljivosti in užitke za volanom. Cenovna dostopnost Forda Caprija pa je prava pika na i, zato smo prepričani, v izjemno prepričljiv izbor za slehernega kupca v tem segmentu.«
Novi Capri spreminja klasično obliko, uporniški duh in veselje do vožnje za električno dobo. Gre za pravi električni športni kupe za družino z dediščino, kakršne nima noben drug tovrstni avtomobil. Njegovo odliko pa na zunaj še poudarjajo atraktivne barve, kot sta Vivid Yellow in Blue My Mind.
Prav tako vznemirljiva izkušnja je tudi izza volana. Capri je bil zasnovan v Evropi za evropske voznike. Fordovi strokovnjaki v razvojnih centrih v Kölnu v Nemčiji in Lommlu v Belgiji so natančno prilagodili vzmetenje, krmiljenje in podvozje, da bi zagotovili odzivno vožnjo, ki je zaupanja vredna oznake Capri.
Vozna višina in višina strehe Caprijevega kupeja pripomoreta k nižjemu težišču, zaradi česar je v ovinkih bolj vodljiv in zagotavlja bolj športne občutke.
Privlačna cena s subvencijo vabi kupce
Klasični Capri ni bil le videti kot športni kupe – zabavnost, ki jo je vnašal v vožnjo, je bila velik del njegove privlačnosti. Pri razvoju novega popolnoma električnega Caprija je bilo zelo pomembno ponoviti to ‘šumenje’ z voznikovega sedeža, so utemeljili razvoj vozila.
Novi Ford Capri je na voljo že za 28.870 € v primeru Ford Bon financiranja in uveljavitve Borzen Eko subvencije v višini 6.500 €. Cena velja za različico z baterijo s standardnim dosegom 52 kWh 125 kW (170 KM) s samodejnim menjalnikom na zadnji pogon.
Kupci pa lahko izbirajo med dvema različicama in električnima pogonskima sklopoma. Model1,2 s pogonom na zadnji kolesi in 210 kW (286 KM) s podaljšanim dosegom lahko pospeši od 0 do 100 km/h v 6,4 sekunde. Model 2,3 z 250 kW (340 KM) s pogonom na vsa štiri kolesa s podaljšanim dosegom lahko pospeši od 0 do 100 km/h v 5,3 sekunde. Za bolj racionalne kupce je na voljo tudi zadnji pogon z 125 kW (170 KM) s standardnim dosegom, ki pospeši od 0 do 100 km/h v 8,7s.
Notranjost še bolj dodelana kot pri Explorerju EV
Ford Capri navdušuje tudi v notranjosti, kjer s SYNC Move, premičnim zaslonom in skrivnim prostorom za zaslonom, kamor lahko shranite vaše dragocenosti, ko vozilo zapustite. Pred potovanjem bodo navdušeni vsi družinski člani, saj omogoča 527 litrov prtljažnega prostora. Sredinska mega konzola, ki zagotavlja kar 17 litrov prostora, za odlično organizacijo vseh drobnih artiklov med vožnjo. Je preizkušeno odličen prostor za shranjevanje vašega notesnika med vožnjo.
Za bolj športen način vožnje je tu tudi možnost Sport za izbirne vozne režime4, ki omogoča bolj odzivno delovanje pedala za plin, izboljša povratne informacije o krmiljenju in je bila posebej za Capri prilagojena za prilagoditev elektronskega nadzora stabilnosti za edinstven občutek v vožnji.
Na dolgih družinskih potovanjih pa lahko otroci zaradi tihega in prefinjenega električnega delovanja Caprija zadremajo na treh zadnjih sedežih, medtem ko napredne tehnologije pomagajo gladko zamenjati vozni pas na avtocesti s pritiskom stikala ali samodejno držati korak s prometom pred vami z aktivnim tempomatom. 4
Vsak dan vse več voznikov spoznava, da se prednosti električnih vozil ne končajo le pri ničelnih emisijah med vožnjo. Električna energija nam bo pomagala ujeti pravi Caprijev duh za povsem novo generacijo – uporniški, kul in športen, ne glede na to, ali se odpravljate v Portorož ali v šolo.
Sledite nam