RM, član skupine BTS, pop ikon 21. stoletja, je premierno predstavil novo svetovno digitalno vsebino v sklopu svojega sodelovanja s podjetjem Samsung Electronics in nadaljuje svojo vlogo svetovnega ambasadorja za umetniške televizorje Samsung. Kratki film, izdan v tednu Art Basel Paris (24. do 26. oktober), ponuja intimen vpogled v RM-ovo osebno povezanost z umetnostjo in prikazuje, kako umetniški televizorji Samsung prinašajo vizualne umetnine v muzejski kakovosti v vsakdanje prostore.

Na podlagi pogovorov z Art Basel v Baslu leta 2025, kjer je bil uradni partner za umetniške televizorje Samsung, RM deli, kako lahko umetnost prinaša veselje in smisel v vsakdanje življenje. Kratki film poudarja, kako izbira umetniška dela, ki odražajo čustva in letne čase, pri čemer slavi izrazno energijo in optimizem Keith Haringovega Plešočega psa (Dancing Dog), ter predstavlja jesenske izbire, kot sta Duh gore (Spirit of Mountain) Lee Shinja in Super Luna (Super Moon) Natashe Durley, ki vabita v spokojnost in liričnost jesenske pokrajine.
»Umetnost je bila zame vedno način razmisleka, povezovanja in iskanja smisla v vsakdanjih trenutkih,« je poudaril RM. »Navdušujoče je, da lahko umetniška dela, ki navdihujejo mene, zdaj uživa vsak kar doma. Z umetniškim televizorjem Samsung lahko v svoj prostor vnesem svet ustvarjalnosti in upam, da bo vsak našel navdih, da umetnost raziskuje tudi v svojem domu.«

Linija umetniških televizorjev Samsung združuje napredno zaslonsko inovacijo z estetskim dizajnom, da vsako umetniško delo zaživi v pristnih podrobnostih, zvestih umetniku. Mat zaslon televizorja The Frame zmanjšuje bleščanje in posnema teksturo pravega platna, medtem ko Neo QLED prinaša osupljiv kontrast, globino in barve s tehnologijama kvantnih pik (Quantum Dot) in Mini LED ter ujame vsako nianso poteze čopiča in svetlobe.
V Samsung Trgovini z umetninami (Art Store)[1], ki je na voljo na modelu The Frame in drugih umetniških televizorjih, imajo uporabniki dostop do rastoče zbirke več kot 4000 umetniških del iz svetovno priznanih muzejev, galerij in od umetnikov. Z intuitivnimi funkcijami za kuriranje lahko svoj dom preprosto spremenijo v osebno galerijo in umetnost doživljajo na nove načine.
»Umetniški televizor Samsung vsakomur omogoča, da živi z umetnostjo in ga ta navdihuje vsak dan,« je dodal Hun Lee, izvršni podpredsednik oddelka Visual Display (VD) pri Samsung Electronics. »RM-ovo nadaljnje ambasadorstvo odraža naše skupno prepričanje, da umetnost postane najpomembnejša takrat, ko je del vsakdanjega življenja.«
S tem sodelovanjem Samsung še naprej širi načine, kako lahko ljudje doma doživljajo umetnost in tehnologijo, pri čemer gradi na svoji zapuščini vodilne televizijske znamke na svetu že 19 zaporednih let[1] ter ponovno potrjuje svojo zavezanost k približevanju kulture skozi inovacije.

[1] Samsung Trgovina z umetninami (Art Store) je naročniška storitev za umetnost, ki je na voljo na umetniških televizorjih Samsung, vključno z MICRO LED, Micro RGB, The Frame, NEO QLED in QLED modeli. Trenutno je na voljo v 117 državah po svetu in ponuja več kot 80 partnerjev ter 4000 umetniških del v kakovosti 4K. Prek Samsung Trgovine z umetninami lahko naročniki uživajo v umetniških delih svetovno priznanih galerij in mojstrov kar doma in jih vsak dan uporabijo za ustvarjanje novih interierjev.
Sledite nam