NALAGANJE

Vnesite besedilo za iskanje

JUPOL že 14 let najbolj zaupanja vredna blagovna znamka

JUPOL že 14 let najbolj zaupanja vredna blagovna znamka

Deli

JUPOL v kategoriji barve za dom znova z uglednim priznanjem Trusted Brand 2021

Revija Reader’s Digest Slovenija in Mladinska knjiga Založba sta javnosti nedavno predstavili izsledke najnovejše raziskave Trusted Brand, katere cilj je bil ugotoviti, katerim blagovnim znamkam, podjetjem, organizacijam in osebnostim Slovenci najbolj zaupamo. Ocenjevani izdelki so bili letos razporejeni v 32 kategorij, zmagovalka v kategoriji barve za dom pa je že štirinajsto leto zapored blagovna znamka JUPOL.

Trusted Brand je ena največjih evropskih potrošniških raziskav, ki jo med bralci revije Reader’s Digest izvajajo že od leta 2000, v Sloveniji pa poteka od leta 2007. Izdelke v kategoriji barve za dom slovenski uporabniki na podlagi svojih izkušenj ocenjujejo od leta 2008 naprej, vseh 14 let pa so na vrh lestvice kot najbolj zaupanja vredno postavili blagovno znamko JUPOL. Izdelke iz družine JUPOL odlikujejo številne prednosti, saj so izdelani na vodni osnovi ter so zdravju in okolju prijazni, hkrati pa enostavni za uporabo in vzdrževanje. Blagovna znamka JUPOL, ki je tudi JUB-ova najmočnejša in najbolj prepoznavna blagovna znamka, tako že tradicionalno ostaja ključno vodilo slovenskim uporabnikom pri izbiri barv za obnovo in zaščito zidnih površin v bivalnih prostorih.

Ta slovenska blagovna znamka, ki so jo razvili v JUB-u in katere začetki segajo v leto 1969, se je v več kot petih desetletjih uveljavila ne le na domačem, pač pa tudi na številnih evropskih tržiščih, kjer zaradi svoje pregovorne kakovosti uživa velik ugled.

Slovesna podelitev priznanj blagovnim znamkam in osebnostim, ki jim Slovenci najbolj zaupamo, je pred kratkim potekala v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije, v imenu družbe JUB pa sta za blagovno znamko JUPOL plaketo Trusted Brand prevzeli mag. Simona Sojar in mag. Jelka Slatinšek.

Potrošniško raziskavo o zaupanju v blagovne znamke v Sloveniji v zadnjih treh letih s pomočjo računalniško podprtega spletnega anketiranja na reprezentativnem vzorcu izvaja Inštitut za raziskovanje trga in medijev – Mediana.

Oznake:
Naslednja objava