NALAGANJE

Vnesite besedilo za iskanje

Novi Ford Mustang Mach-E je že na voljo tudi pri nas – vznemirljivost vožnje brez emisij

Novi Ford Mustang Mach-E je že na voljo tudi pri nas – vznemirljivost vožnje brez emisij

Deli

Ford je dopolnil legendarno paleto Mustangov z novim Mustangom Mach-E, ki s posebej izdelanim povsem električnim pogonskim sklopom zmogljivosti športnega avta doda vožnjo brez izpustov. V ponudbi Fordovih najbolj dovršenih tehnologij so tudi sistem SYNC 4 ter Ford Pass aplikacija. Povezava z oblakom, bo poskrbela, da bo Mustang Mach-E z brezžičnim posodabljanjem čedalje boljši. Vrhunski sistemi za pomoč pri vožnji prinašajo vozniku udobje v vožnji. Kot ste spoznali na krajši testni vožnji pa prostorna in elegantna kabina pet potnikov razvaja z nagrajenim oblikovanjem in dovršeno funkcionalnostjo.

Morda res nismo med prvimi, ki v Sloveniji predstavljajo velikoserijski električni model, je pa prav, da uvodoma povemo, da je ideja o električnem vozilu pri Fordu že zelo stara. Da pridemo do začetkov te zgodbe, moramo zavrteti čas nazaj za več kot 100 let, natančneje v leto 1913, ko so pri Fordu izdelali prvi električni prototip na osnovi takratnega modela T.

Dobrih 50 let pozneje, v letu 1964 se je pojavil prototip malega mestnega avtomobila Comuta. V letu 2000 zasledimo izdelavo prototipa električnih modelov Ka in Transit. Med leti 2010 in 2013 se pojavita maloserijski električni Connect in popolnoma električni Focus, ki so ga v ZDA začeli prodajati leta 2011, v Evropi pa je bil na razpolago le v nekaterih državah v letu 2013. Da Ford misli zelo resno z elektrifikacijo potrjuje dejstvo, da se je zavezal vložku 50 milijard USD do leta 2026.

Na evropskih tleh bosta ključno vlogo prevzeli tovarni v Kolnu in v Craiovi v Romuniji. Elektrificirana lahka gospodarska vozila pa bodo prihajala iz tovarne v Kocaeliju v Turčiji.

Mustang Mach-E k nam prihaja preko luže, natančneje iz Mehike. Glede na svoje lastnosti, zmogljivosti in ceno je namenjen ožji ciljni skupini bolj poslovnih uporabnikov. Verjamemo, da se bo prodajna številka do konca leta ustalila okoli 50. Je pa to šele začetek Fordove elektrifikacije na evropskih tleh.

Že konec letošnjega leta pričakujemo popolnoma električnega E-Transita. V letu 2023 se bo začela proizvodnja manjšega električnega križanca v Kölnu, v Kocaeliju pa bodo proizvajali električnega Forda Custom. V 2024 lahko iz Craiove pričakujemo električno Ford Pumo ter popolnoma novega Courierja v potniški in lahki gospodarski izvedenki, v Kölnu pa bo nastajal nekoliko večji športni križanec.

Oznake:

Morda vam bo prav tako všeč