NALAGANJE

Vnesite besedilo za iskanje

Virtualni razstavni prostor aktivirnih tipk

Virtualni razstavni prostor aktivirnih tipk

Deli

Katero tipko želite?

Strokovni nasveti pri izbiri kopalniške opreme krepijo odnos s kupci. Točke lahko zbirate prav z nasveti glede estetskih podrobnosti in praktičnih funkcij.  Navidezni razstavni prostor za aktivirne tipke je pri tem v veliko pomoč.

Umivalniki, armature za tuš, ustrezne tipke: ob gradnji ali prenovi kopalnice je treba sprejeti veliko temeljnih odločitev. Kdo bi se potem še rad ukvarjal s podrobnostmi – na primer z aktivirno tipko? Pa vendar ustrezne aktivirne tipke v kopalnicah pomenijo pomembne estetske poudarke. S pravočasno vključitvijo v načrtovanje jih je večino možno kombinirati z dodatnimi funkcijami. Na primer s funkcijo odstranjevanja neprijetnih vonjav ali orientacijsko osvetlitvijo.

Odločitev mora biti enostavna
Da bi inštalaterjem in načrtovalcem olajšali svetovanje strankam, je podjetje Geberit na svoji spletni strani objavilo obnovljeni konfigurator aktivirnih tipk. Ta na jasen način zagotavlja pregled ponudbe aktivirnih tipk, postopek iskanja pa podpira z intuitivnim vodenjem. Po vsakem kliku so na voljo nadaljnje informacije o barvah, materialih, možni uporabi in funkcijah posameznega modela. Vzorčne slike služijo kot navdih za lastno sanjsko kopalnico.

Kupci, ki že vedo, kaj iščejo, lahko na začetni strani modele filtrirajo po kategorijah in tako omejijo iskanje. Primerjava modelov, barv in materialov je možna tudi z enim klikom: tako lahko že na prvi pogled vidite, kako se Sigma50 v črni barvi razlikuje od Sigme60 ali Sigme30 enake barve. Tako boste lažje izbrali tipko, ki se najbolje poda vaši kopalnici. Ob izbrani tipki se samodejno prikažejo tudi dodatki (kot na primer sistem odstranjevanja neprijetnih vonjav ali orientacijska osvetlitev), ki se jih lahko kombinira z njo.

S kupci za kupce
To je eden prvih digitalnih projektov, v katerem so bili pri razvoju vključeni resnični kupci. Pomembno so prispevali k prenovi videza in izboljšanju krmarjenja po virtualnem razstavnem prostoru, ki je zdaj bolj uporabniku prijazen. 

»Naš cilj je bil kupcem ponuditi preprosto, privlačno in informativno podporo,« povzema Sandra Zottl, vodja projekta digitalnega trženja B2C. »Za to smo najprej potrebovali njihovo pomoč.« V razvoj orodja so bila vključena njihova pričakovanja in izkušnje s prejšnjo različico navideznega razstavnega prostora. Vendar pa vključevanje testnih oseb še zdaleč ni zaključeno. Zdaj namreč zbiramo povratne informacije o vseh obiskih razstavnega prostora, ki se bodo uporabile za nadaljnji razvoj orodja.

Prej: kdor je vedel, kaj išče, je lahko tudi v starem virtualnem razstavnem prostoru aktivirnih tipk našel veliko informacij.
Oznake:
Prejšna objava
Naslednja objava