Nekoč so si Forda Caprija zamislili kot Mustanga za evropske kupce in bil je zelo uspešen model. Med leti 1968 in 1986 jih je Ford v dveh generacijah prodal skoraj 1,9 milijona. Njegov oblikovalec je bil Philip Clark, ki je bil vključen tudi v oblikovanje mustanga. Capri je bil dvovratni kupe tipa fastback, najzmogljivejše različice pa je poganjal šestvaljni bencinski motor.
Originalnega Caprija, ki je ime dobil po italijanskem otoku, so prav tako izdelovali v tovarni v nemškem Kölnu. Zgodovina se tako ponavlja.
Skoraj štirideset let pozneje Capri spet živi. Ford nadaljuje z obujanjem nekdanjih legendarnih imen. To so storili že s Pumo, nato so tudi ime Mustang posodili z ameriško ikono nič kaj preveč bližnjemu električnemu križancu, zdaj je na vrsti Capri.
Po pričakovanju je tehnično novi capri preslikava nedavno razkritega explorerja, ki smo ga – resda še z nemškimi registracijami – že vozili tudi v Sloveniji. Capri je dolg 4,63 metra, širok je 1,9 metra in ima 2,76 metra medosne razdalje. Prostornina prtljažnika znaša od 627 do 1.510 litrov. Capri prihaja z Volkswagnove platforme MEB in zato je tudi z boka zelo podoben volkswagnu ID.5.
Baterije so tipa NCM, na voljo pa bodo s kapacitetama 77 ali 79 kilovatnih ur (kWh). Capri prihaja z enojnim elektromotorjem s pogonom na zadnji kolesi ali pa dvojnim elektromotorjem in štirikolesnim pogonom.
Moč pogona je tako 210 ali 250 kilovatov, poraba po WLTP pa od dobrih 13 do slabih 16 kWh na sto kilometrov. Pospešek do sto kilometrov na uro znaša 6,4 oziroma 5,3 sekunde, najvišja hitrost pa je pri obeh različicah 180 kilometrov na uro. Moč polnjenja DC znaša do 185 kilovatov, tako kot pri Explorerju bo tudi pri Capriju toplotna črpalka le doplačljiva.
Ford bo Caprija izdeloval na isti proizvodni liniji kot Explorerja. Po predvidevanjih bo dve tretjini proizvodnje predstavljal Explorer, Capri pa zadnjo tretjino. To napoveduje višji prodajni potencial explorerja, ki bo v Sloveniji stal od 48.400 evrov naprej. Pri Capriju cene še niso znane, predvidoma pa bodo rahlo višje. Fordova tovarna v Kölnu, kjer so zaradi Explorerja in caprija končali s proizvodnjo Focusa, lahko letno izdela do 250 tisoč avtomobilov.
Radikalen do zadnje podrobnosti. Samo zares samozavestni si drznejo z barvo Vivid Yellow zasenčiti vse okoli sebe. In kdo je rekel, da voznikov sedež z masažno funkcijo ne more biti del serijske opreme? Ali da zaslona na dotik ni mogoče pomakniti in tako razkriti skritega predala? Novi Capri je pometel s pravili.
Inteligentne tehnologije lahko Capriju pomagajo, da se vzorno vede tako na prostranih avtocestah kot v mestu, saj zadošča preprost pritisk na stikalo in že je na voljo vse od samodejne menjave voznega pasu do opozarjanja na kolesarje, ko odprete vrata.
Radikalen do zadnje podrobnosti. Novi Capri je pometel s pravili.
Sledite nam