Ford Pro je razkril novo možnost podaljšanega dosega za model E‑Transit, ki povečuje zmogljivosti najbolje prodajanega velikega električnega dostavnika v Evropi. Ta je lani za več kot petkrat presegel prodajo najbližjega tekmeca.
Najnovejša izvedba, ki je na voljo strankam po vsem svetu, temelji na digitalnih nadgradnjah produktivnosti Transita modelnega leta 2024, ki jih je zagotovil Ford Pro, in znatno širi krog potencialnih uporabnikov E‑Transita. Novi model ima baterijo z uporabno kapaciteto 89 kWh za največji doseg do 402 km, prav tako je na voljo hitrejše polnjenje z izmeničnim in enosmernim tokom. Uporabniki lahko izkoristijo tudi podaljšane dvoletne servisne intervale brez omejitve števila prevoženih kilometrov – dosedanji enoletni intervali so tako podaljšani za dvakrat.
Kot vsa gospodarska vozila E-Transit je tudi model s podaljšanim dosegom v celoti integriran s platformo Ford Pro za povezano polnjenje in programske rešitve, ki strankam pomagajo optimizirati upravljanje energije, poenostaviti servisiranje ter čim bolj zmanjšati izpade delovanja in stroške lastništva.
“Možnost podaljšanega dosega E‑Transita je še en primer zavezanosti družbe Ford Pro k uresničitvi izjemno produktivnih električnih voznih parkov po vsej Evropi,” je povedal Hans Schep, generalni direktor družbe Ford Pro v Evropi. “Če strankam omogočimo, da se med polnjenji vozijo dlje, ter jim zagotovimo široko izbiro karoserijskih izvedb in podporo povezanega ekosistema Ford Pro, krepimo svoj položaj zaupanja vrednega partnerja s celovitimi rešitvami za vozne parke.”
E-Transit s podaljšanim dosegom je namenjen predvsem strankam, ki poslujejo na podeželju, v hladnejših podnebnih razmerah ali na poteh, ki vključujejo vožnjo po avtocesti. Pogonski sklop bo dopolnjeval tudi predelana vozila z dodatno maso in potrebami po odjemu energije za pogon dodatnih naprav. Kupci bodo lahko novi model naročili še letos, prve dobave pa so predvidene za leto 2025.
Izvedba E‑Transita s podaljšanim dosegom povečuje uporabno kapaciteto baterije na 89 kWh za doseg do 402 km – kar je 28 odstotkov več kot pri enakem modelu s standardnim dosegom.
S to izboljšano zmogljivostjo je E‑Transit s podaljšanim dosegom postal prepričljiva možnost za vozne parke, ki delujejo zunaj mestnih središč, vendar želijo izkoristiti pospešeno produktivnost električnih, povezanih gospodarskih vozil.
Toplotna črpalka z vbrizgavanjem hlapov, ki pri nizkih temperaturah učinkoviteje ogreva kabino, je pri različici s podaljšanim dosegom del serijske opreme. Sistem je podoben tistemu v modelu E-Transit Custom – prvem električnem vozilu s to tehnologijo – in je zasnovan tako, da izboljša energijsko učinkovitost in optimizira doseg v hladnejšem vremenu.
Fordovi inženirji so za vse modele E-Transita s podaljšanim dosegom znatno izboljšali zmogljivost polnjenja. Največja zmogljivost polnjenja z izmeničnim tokom se je povečala z 11 kW na 22 kW, kar pomeni, da bo za polnjenje baterije čez noč od prazne do povsem polne zadoščalo manj kot šest ur. Zmogljivost hitrega polnjenja z enosmernim tokom je povečana s 115 kW na 180 kW, tako da lahko z 10-minutnim polnjenjem povečate doseg za do 116 km, polnjenje od 10 do 80 odstotkov pa traja približno 28 minut.
Ford Pro ponuja celovite rešitve za polnjenje v skladiščih, doma in na javnih mestih, ki vključujejo namestitev in vzdrževanje strojne opreme ter inteligentno programsko opremo, ki strankam pomaga upravljati polnjenje za optimalno učinkovitost in čas delovanja. Upravljavci voznih parkov lahko z uporabo programske opreme Ford Pro Telematics preprosto spremljajo učinkovitost polnjenja in energetsko učinkovitost za vsako svoje vozilo, lahko pa tudi nastavijo časovna okna za polnjenje, da izkoristijo cenejše električne tarife, zaklenejo polnilnice, da preprečijo nepooblaščeno uporabo, in vnaprej pripravijo baterijo E‑Transita za največji doseg vožnje.
Poleg optimizacije upravljanja energije lahko upravitelji voznih parkov v enem sistemu nadzorujejo celoten vozni park z nadzornimi ploščami in vpogledi Ford Pro Telematics, ki so združljivi z mešanimi voznimi parki, vključno z električnimi vozili, priključnimi hibridnimi vozili in vozili z motorji z notranjim zgorevanjem ter tudi z modeli, ki niso znamke Ford. Orodja Ford Pro lahko strankam pomagajo tudi hitro ugotoviti, katere primere uporabe vozil v svojem poslovanju bi lahko enakovredno nadomestili z električnimi modeli Transita.
Ford Pro pričakuje, da bodo večje zmogljivosti E-Transita s podaljšanim dosegom privlačne za stranke z različnimi primeri uporabe in zahtevami, zato ponuja obsežno izbiro 19 različic modela, vključno z dolžinami L3 in L4, v karoserijskih izvedbah furgon, furgon z dvojno kabino in podvozje z enojno kabino, s skupno maso vozila od 3500 kg do 4250 kg. Največja nosilnost znaša do 1460 kg pri furgonih in 1814 kg pri različicah podvozja s kabino, z zmogljivostjo vleke prikolic z maso do 750 kg pri modelih s skupno maso 3500 kg. Na voljo je tudi funkcija Pro Power Onboard, ki iz baterije vozila zagotavlja 2,3 kW izhodne moči za pogon orodja, opreme in predelav.
E-Transit s podaljšanim dosegom ima enake digitalne funkcije za povečanje produktivnosti, kot jih je Ford Pro napovedal za celotno ponudbo različic Transita modelnega leta 2024:
Poleg tega je za standardne modele in modele E-Transita s podaljšanim dosegom modelnega leta 2024 na voljo nov dveletni servisni interval brez omejitve prevožene razdalje, ki podjetjem pomaga zmanjšati stroške lastništva. To je pomembna nadgradnja sedanjega enoletnega servisnega intervala brez omejitve prevožene razdalje.
Od uvedbe junija 2022 je E-Transit najbolje prodajani dvotonski električni dostavnik v Evropi in je leta 2023 dosegel več kot 55-odstotni tržni delež.
Ford Pro je ponudbo različic E-Transita obogatil tudi z novo tovarniško podprto predelavo v električni minibus.
Nova ponudba je namenjena strankam, kot so podjetja s taksiji, šole in lokalne oblasti, ki elektrificirajo svoje vozne parke in skrbijo za varno prihodnost svojega poslovanja zaradi strožjih predpisov in uvedbe več kot 350 območij z omejitvijo izpustov, ki so že vzpostavljena po vsej Evropi – vključno z vsemi glavnimi mesti v Evropski uniji.
Novi model lahko sprejme do 15 oseb in temelji na dostavniku E-Transit L3 z okni in s skupno maso 4250 kg, ki so ga v Turčiji predelali strokovnjaki za sedeže ISRI. Stranke lahko izberejo enojni ali dvojni sovoznikov sedež, devet- ali dvanajstsedežno postavitev zadaj ter standardno ali visoko streho. Klimatska naprava, ogrevanje zadnjega dela kabine in električno pomična stranska stopnica so del serijske opreme.
Novi minibus, ki je na voljo neposredno pri Fordovih trgovcih, je mogoče izbrati z baterijo s standardnim dosegom ali baterijo s podaljšanim dosegom za devet sedežev v zadnjem delu ter z baterijo s standardnim dosegom za model z dvanajstimi sedeži zadaj.
Oddelek za posebna vozila Ford Pro Special Vehicles preučuje tudi možnost, da bi prek svoje mreže z 200 predelovalci Ford Pro Convertor zagotovila dostavno vozilo E-Transit z oknom za bolj specializirane predelave, na primer za prevoz invalidskih vozičkov.
Sledite nam