Nekoliko nadgrajeni, novi BMW S 1000 XR prinaša dopolnitev zunanjosti, predvsem pa nekaj pomembnih tehničnih posodobitev, ki še izboljšujejo zmogljivost in udobje tega športno-potovalnega motocikla.
Glavna novost je posodobljen vrstni štirivaljni motor, ki zdaj proizvede 170 KM pri 11.000 obratih na minuto in navor 114 Nm pri 9.250 obratih. Motor je izboljšan tudi z vidika učinkovitosti, kar pripomore k večji ekonomičnosti in daljšemu dosegu. Na cesti se tako odlično odreže in moči mu vsekakor ne zmanjka.
Zasnova motocikla ostaja zelo športna, oblikovno je le malenkostno nadgrajen. Nekaj malenkosti spredaj, in zadnji del z nekoliko drugačnimi, bolj športnimi stranskimi paneli. Nekoliko posodobljen in povišano je tudi osnovni sedež. Drža na motociklu je v osnovi bolj pokončna, kar pripomore tudi k udobju pri vožnji. Športen izgled pa ima sicer manjšo pomanjkljivost saj majhna vetrna zaščita ne pomaga kaj dosti pri visokih hitrostih.
Naš testni motocikel je imel vgrajeno vzmetenje s prilagodljivim elektronskim vzmetenjem Dynamic ESA, ki se samodejno prilagaja razmeram na cesti. Ta se odlično odreže in zagotavlja vrhunsko vozno udobje in stabilnost v vseh pogojih. Poleg tega novi BMW S 1000 XR vključuje posodobljeno zaviranje z Brembo radialnimi zavorami, kar omogoča še boljši nadzor in odzivnost.
BMW S 1000 XR ima za voznikov prikaz najnovejši 6,5-palčni TFT zaslon z izboljšano povezljivostjo in obilico funkcijam, prilagodljivi načini vožnje, integracija pametnega telefona, prikaz stanja motocikla, opcija navigacije,.. Na voljo je tudi izbirni športni prikaz, ki postavi obratomer v sredino in prikazuje vse za motoriste pomembne stvari, kot je vaš nagibni kot ter nadzor oprijema in ravni zaviranja.
V osnovni opremi so sedaj na voljo tudi že aktivni žarometi, ki pomagajo učinkoviteje osvetliti zavoje med nočnimi vožnjami, vžig brez ključa in priključek USB za priklop dodatne opreme.
Testni motocikel je bil opremljen tudi s kar nekaj dodatki. S paketom M, ki ga naredi vizuelno in tehnično bolj špornega. Vključuje M platišči, špotno vetrobransko steklo in seveda z akrapovič izpuhom, kateri tudi zares odlično zveni. S Touring paketom, ki vsebuje gretje ročk, pripravo za original BMW navigacijo, ščitnike rok, glavno stojalo in nosilec za kovčke. Ter Dinamičnim paketom, ki mu doda športno aktivno vzmetenje Dynamic ESA Pro, tempomat in seveda pomočnik pri prestavljanju, quick shifter.
Dobro opremljen motociklel, kot smo ga meli me na testu, pa žal pomeni kar nekaj dodatka pri cene. Nekaj pa zagotovo drži, da pri takem motorju to zagotovo odtehta.
Cene za novo S XR 1000 se pričnejo pri 19.990 EUR, naš testni motocikel pa je z dodatno opremo nanesel dobrih 26 tisočakov.
Sledite nam